Autor |
krzysiu_pl
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/234
Wto 9:14, 07 Sie 2007
|
|
Wiadomość |
|
Poradnik "Jaką postać stworzyć, czyli buildy"
Chiny
W Chinach, można podzielić postacie na dwa sposoby, na sposób rozdawania atrybutów i rodzaj używanej broni.
Wybór builidu jest jedną z najważniejszych decyzji w SRO. Jego dobre wybranie jest kluczem do sukcesu, czyli podbicia świata SilkRoada ^^.
Atrybuty:
Full STR - Postać inwestująca tylko w STR - Charakteryzuje się dużą ilością życia i obrony fizycznej. Ma mało many, a jej ataki bazują na atakach fizycznych. Postać, którą najłatwiej się gra. Jest w stanie wytrzymać atak kilku przeciwników na raz, ale posiada stosunkowo małe obrażenia.
Full INT - Postać inwestująca tyko w INT - Ma dużo many i obrony magicznej. Niestety nie wiele życia a jej ataki bazują na obrażeniach magicznych. Dobrze rozwinięta jest mordercza, ale przy kilku przeciwnikach ma duże problemy. Ma duże obrażenia z ataków dystansowych (nuki) i szybko się nią zdobywa poziomy.
Hybryda - Postać inwestująca w STR i INT - Postać najbardziej zbalansowana. Ma zrównoważone wszystkie statystyki, w tym zarówno obrone jak i atak, co może być jej zaletą, jak i wadą, zależy to od tego jak ją rozwiniesz. Postać może być skomplikowana dla nowych graczy, w rękach tych doświadczonych, mordercza.
Broń:
Blade - Ostrze - Broń bazująca na atakach fizycznych, posiada szybkie ataki, lecz małe obrażenia. Szybkie ataki mogą pomóc w wbiciu negatywnego statusu. W połączeniu z tarczą, postać używająca tej broni ma dużą obronę, lecz najmniejsze obrażenia ze wszystkich postaci. Posiada skille, na atak dystansowy, lecz nie są to duże obrażenia.
Sword - Miecz - Broń bazująca na atakach magicznych, tak jak blade, szybko atakuje, lecz sam z siebie ma niskie obrażenia, jednak w połączeniu z Full INT i jego imbue, ma duże obrażenia. Tak jak blade, posiada skille dystansowe, lecz puźniej one są zastąpiane nukami (czary) Dodatkowa tarcza zwiększa nam obronę.
Glavia - Glewia - Broń bazująca na atakach fizycznych, wolne ciosy, ale większe obrażenia. Jest dwuręczna, więc o tarczy zapomnijcie, ale na szczęście ma skill zwiększający nam troszkę HP.
Spear - Włócznia - Broń bazująca na atakach magicznych, tak jak glavia, wolniejsze ataki za cenę większych obrażeń. Też dwuręczna.
Bow - Łuk - Bazuje na atakach fizycznych. Atakuje z daleka, lecz posiada niższe obrażenia, i wolniejsze ataki.
Blade i Sword ma takie same skille (umiejętności), tak samo jak i Spear i Glavia.
Builid robimy wybierając jedną z broni i sposób rozdawania atrybutów.
Tutaj znajdziecie przykładowe builidy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Europa:
W Europie, dzielimy postaci na klasy. Klasom jest wszystko podporządkowane, to jaką wybierzemy, zadecyduje też jaką będziemy walczyć bronią i jak rozwijać postać.
Europejczycy mają sześć klas, oto one:
Warrior
Typowy wojownik. Ma ataki fizyczne, korzysta z jednoręcznego i dwuręcznego miecza, lub dwóch toporów. Może nosić ciężką i lekką zbroję, oraz używać tarczy z połączeniem z jednoręcznym mieczem. Ma przydatne "okrzyki" dzięki, którym może wzmacniać siebie i towarzyszy, umie też prowokować potwory, aby go zaatakowały. W drużynie, zajmuje się tankowaniem mobów i ich prowokacją.
Rouge
Łotrzyk. Ataki fizyczne, za pomocą sztyletów, bądź kuszy. Nosi średni pancerz. Ma bardzo ciekawą umiejętność tworzenia zwoji przemiany, dzięki którym możemy stać się na chwilkę potworem. Umie, też zatruwać własną broń. W drużynie, stanowi wsparcie dla wojowników i magów.
Wizzard
Mag, opierający swoje obrażenia na inteligencji. Korzysta z kostutu i szaty (garment). jego mastery, obejmuje wszystkie cztery żywioły, ziemi, lodu, ognia i błyskawicy. Ma bardzo dużo czarów obszarowych, może zamrażać, podpalać itp. Posiada też odpowiednik Chińskiego fantoma. Ma buff, zwiększający znacznie obrażenia, lecz zminiejszający o 50% życie. W drużynie zajmuje się niszczeniem mobów, jego ogromne obrażenia, niestety, powoduję nikłą ilość życia, i bezradność z większą zgrają niegodziwców.
Warlock
Odpowiednik złego maga, obrażenia opiera na inteligencji. Używa różdżki czarnoksiężnika z tarczą i szaty. Jego moc opiera się na zaklinaniu wrogów. Potrafi on zatruwać, osłabiać, opętać i całą resztę innych klątw. Dzięki specjalnej umiejętności, potrafi się leczyć, kosztem wroga. W drużynie są pomocni w walce z silniejszym wrogiem.
Cleric
Kleryk, bazuje na inteligencji. Włada różdżka kleryka z tarczą, oraz szatą bądź lekką zbroją. Zajmuje się leczeniem, zdejmowaniem negatywnych statusów i wzmacnianiem towarzyszy, posiada też czary ofensywne, większość słabych, lecz jeden potężny. Niezbędny w drużynie.
Bard
Grajek, opierający się na inteligencji. Nosi szatę i lirę. Wzmacnia toważyszy dzięki swym czarom, a także potrafi przywracać manę. Bez większego znaczenia w party, ale się przydaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|